chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra DaaS - Dispozitiv ca Serviciu

Deblocați puterea de cumpărare astăzi

Soluțiile de leasing scalabile ajută bugetele IT

Aprobare rapidă a creditului Oferă aprobare instantanee
Perioade flexibile de leasing Termene de 24-60 de luni disponibile
Returnare opțională Opțiune de returnare a dispozitivelor la sfârșitul contractului
Costuri pachete Oportunitatea de a include atât costurile hardware, cât și costurile de service

Avantajele leasingului în comparație cu achiziția

Comparați planurile:

Leasing

Achiziție

Cost OPEX
Investiție CAPEX
Plan de returnare a produselor inclus
Fără plan de returnare a produselor inclus*
Asigurare inclusă
Fără asigurare
Opțiune de reîmprospătare a tehnologiei la sfârșitul contractului de leasing
Produse noi achiziționate separat
Cost pe perioadă fixă
Cost în avans

*Cu excepția cazului în care sunt achiziționate separat

Optimizați bugetul IT

Acoperiți-vă nevoile de muncă hibride din viitor

Concentrați-vă pe viitor

Țineți pasul cu cele mai recente inovații audio și video prin actualizarea sau reînnoirea hardware-ului dumneavoastră cu Jabra DaaS

Flexibilitate financiară

Eliberați numerar și concentrați-vă pe imaginea de ansamblu, asigurându-vă bugetul IT și eșalonând plățile pentru soluțiile Jabra pe o perioadă de 2-5 ani pentru a maximiza nevoile de productivitate ale utilizatorilor finali

Bun pentru dumneavoastră. Mai bun pentru planetă.

Restituirea produselor la sfârșitul contractului de leasing minimizează impactul asupra mediului și timpul petrecut pentru gestionarea activelor

Pentru toate dispozitivele

Jabra DaaS este disponibil pentru toate dispozitivele audio și video enterprise Jabra și vă permite să includeți serviciile și cheltuielile cu software-ul într-un singur pachet

Asigurați-vă investiția pentru viitor

Asigurarea înlocuirii actualizate a dispozitivelor audio și video care răspund nevoilor de afaceri

85%
85% din investitori au luat în considerare factori de mediu, sociali și de guvernanță (ESG) în investițiile lor*
74%
74% dintre lucrătorii de la distanță au probleme cu partea IT în cadrul întâlnirilor**
68%
68%, peste două treimi dintre întreprinderile mici chestionate spun că au probleme cu fluxul de numerar***

*Source Gartner: The ESG Imperative: 7 Factors for Finance Leaders to Consider

** Source Gartner: How to Market to B2B Technology Buyers

***Source: Small Business Insights: Inflation is now the No.1 concern for small businesses

Un serviciu personalizat
realizat pentru dumneavoastră

Returnare inclusă

O soluție responsabilă

Doriți să vă reduceți la minimum impactul asupra mediului? Cu Jabra DaaS, puteți returna dispozitivele la sfârșitul perioadei de leasing, iar noi ne vom ocupa de dispozitivele dumneavoastră folosite.

Mai puțin CAPEX mai mult OPEX

Securizați-vă bugetul

Optimizați planificarea bugetului IT și cheltuielile prin eșalonarea plăților pentru soluțiile Jabra pe o perioadă de 2-5 ani.

Acoperire completă

Costuri pachete

Cu Jabra DaaS disponibil pentru toate dispozitivele audio și video enterprise Jabra, la care se adaugă planurile suplimentare Jabra Care și opțiunile Jabra Warranty+, puteți alege un nivel de acoperire potrivit pentru dumneavoastră.

Plan de leasing

Avem planul perfect pentru dumneavoastră

Fără leasing

Leasing financiar1

Leasing operational2

Tipul de acord

Factura standard Contract de leasing Contract de închiriere

Utilizarea OPEX 3 în loc de CAPEX 4 pentru investiția în echipamente

Serviciu de reciclare inclus

Asigurare inclusa

Opțiuni de upgrade în închiriere

Actualizare anticipată 5 ,
supliment 6

Actualizarea tehnologiei la sfârșitul contractului de închiriere 5

Cost periodic fix

Aprobare rapidă a creditului

N / A

Opțiune de cumpărare la sfârșitul contractului

N / A

Beneficii fiscale 7

Limitat

Opțiune de finanțare atât hardware, cât și servicii (de ex. Jabra Care, Warranty+ și altele)

1 Leasing financiar – Un contract prin care produsele sunt închiriate unui client final pe o anumită perioadă de timp. Clientul final are opțiunea de a achiziționa produsele la sfârșitul contractului

2 Închiriere operațională – Un contract prin care produsele sunt închiriate unui client final pe o anumită perioadă de timp, fără opțiune pentru clientul final de a cumpăra produsele la sfârșitul contractului

3 OPEX: Cheltuielile operaționale reprezintă un cost continuu pentru funcționarea unui produs, afaceri sau sistem

4 CAPEX: Cheltuielile de capital sunt banii pe care o organizație sau o entitate corporativă îi cheltuiește pentru a cumpăra, întreține sau îmbunătăți activele sale fixe

5 Technology Refresh este o soluție de schimb care permite clientului final să înlocuiască echipamentul original cu cea mai recentă tehnologie Jabra

6 În suplimentul de închiriere există posibilitatea de a adăuga o nouă soluție la contractul existent cu o actualizare a sumei plăților periodice

7 Beneficii fiscale: Pentru mai multe detalii, vă rugăm să consultați reglementările locale din țara dvs. de achiziție

Jabra DaaS este furnizat printr-un furnizor terță parte.

Aflați mai multe despre serviciile noastre

Echipa noastră de consultanți în servicii este pregătită să vă ghideze către cea mai bună soluție, adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

Completați acest formular și vă vom contacta în cel mai scurt timp.

Aveți nevoie de asistență tehnică?

Pentru asistență legată de produse și întrebări despre garanție, vizitați paginile noastre de asistență, unde puteți găsi manuale pentru utilizator, întrebări frecvente, videoclipuri, informații de contact și multe altele.

Obțineți ajutor acum

Experții noștri în vânzări sunt pregătiți să vă ajute

Scurtă descriere

Obligatoriu

Aveți nevoie de asistență tehnică?

Pentru asistență legată de produse și întrebări despre garanție, vizitați paginile noastre de asistență, unde puteți găsi manuale pentru utilizator, întrebări frecvente, videoclipuri, informații de contact și multe altele.

Obțineți ajutor acum