chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Căști de birou

Deploying headsets for Unified Communication?

  • We can help you

  • We deliver integrations by partnering with all major UC systems
  • We know UC solutions. We’ve helped thousands of IT managers deploy headsets
  • We have great headsets and speakerphones suited for every situation

Certified UC headsets
and speakerphones

Our headsets and speakerphones are fully compatible with your softphone client and give you added functionality such as remote call control and connectivity to multiple devices.

Overcoming barriers to UC adoption with Jabra

Împreună cu universul (telefoanelor și platformelor)  

Căștile și boxele noastre cu microfon sunt utilizabile imediat împreună cu peste 10.000 de telefoane de birou convenționale. Acestea sunt utilizabile pe un orizont lung de timp și sunt compatibile cu toți clienții softphone și web, de la Microsoft Teams la Mitel.

Utilizarea de către angajați a unor dispozitive optimizate și fiabile, care se integrează perfect în platforma dvs. UC, este esențială pentru asigurarea productivității, a calității sunetului și pentru reducerea problemelor tehnice. Jabra a testat dispozitivele împreună cu un număr mare de platforme și din gama noastră largă de căști și boxe cu microfon, oferă variante certificate conform cerințelor Microsoft Teams.

Works with your platform

Doriți să aflați ce căști sunt compatibile cu telefonul sau platforma dvs.? Consultați ghidul nostru de compatibilitate.

Studii de caz pentru birouri

For a diverse organization with different workstyles such as ours, Jabra fulfills those needs perfectly, with an extensive range of products. Neville Burdan
Director of Cybersecurity & Digital Workplace, Dimension Data
dimension data logo
Dimension Data Customer Story

With Jabra's 360 Services Suite you get

Pre-Sales Analysis

Change Management

Deployment Support

Post-Deployment Support

Business Case Support

We find the right solution for your workplace, train your staff and give you full support to make sure you’re successfully up and running.

Contactează Departamentul de vânzări
Close
Jabra 360 Services Premium ServiceContact CentresValue Service
JABRA ASSESSMENT
Pre-sales analysis for the optimal solution
Work styles review
Density assessment
Device solution recommendation
CHANGE MANAGEMENT FOR INCREASING USER ADOPTION
Support materialsCustomisedCustomised
User manuals and videos
Quick-start guides for devices in customers’ unique settings CustomisedCustomised
Train the trainer/super users/end users
Web-based training prior to deployment 8 hours8 hours4 hours
Project team contact  
Dedicated Freephone number  
DEPLOYMENT SUPPORT FOR MAXIMUM ROI ON INVESTMENT
Access to Jabra Xpress headset management software prior to deployment 
Day before/day of/day after deployment support
Device settings
Troubleshooting
TrainingOnsite trainerOnsite trainerVirtual
Dedicated support consultantOnsiteOnsiteVirtual
Removal and eco-disposal of old products  
POST-DEPLOYMENT TIER 2 SUPPORT FOR IT RAMP
2 weeks of direct access/dedicated contact line  
Dedicated Freephone number  
USER ADOPTION ASSESSMENT AND BUSINESS CASE SUPPORT
Case reporting  
Conference with super users and IT  
One month post-deployment recommended actions  
CONTACT CENTRE EXCLUSIVE
Simple returns process  
Replacement units shipped for overnight delivery, DIF  
Jabra Headset Station Kiosk 

A full range of UC-compatible products
for any use:

Contactați Departamentul de vânzări

Obțineți cea mai bună soluție pentru organizația dvs. și pentru cazul de utilizare specific. Experții noștri vă pot oferi consultanță cu privire la produse, compatibilitate și implementări UC.

Solicită o perioadă de probă gratuită

Oferim perioade de probă gratuite pentru companiile cu peste 500 de angajați, care își înlocuiesc dispozitivele actuale sau au un proiect nou. Se aplică Termenii și condițiile.

Aveți nevoie de asistență tehnică?

Pentru asistență pentru produse și întrebări legate de garanție, vizitați paginile noastre de asistență, unde puteți găsi manuale de utilizare, întrebări frecvente, videoclipuri, informații de contact și multe altele.

Obțineți ajutor acum
Furnizați un e-mail valid

Solicită o perioadă de probă gratuită

Oferim perioade de probă gratuite pentru companiile cu peste 500 de angajați, care își înlocuiesc dispozitivele actuale sau au un proiect nou. Se aplică Termenii și condițiile.

Asistență imediată pentru vânzări

Chat live | 1-800-826-4656 | 8:00 AM - 5:00 PM (EST)

Aveți nevoie de asistență tehnică?

Pentru asistență pentru produse și întrebări legate de garanție, vizitați paginile noastre de asistență, unde puteți găsi manuale de utilizare, întrebări frecvente, videoclipuri, informații de contact și multe altele.

Obțineți ajutor acum