chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Sigla Nectar

Jabra + Nectar

Sporim calitatea conversațiilor și productivitatea

$$not found: CTA_Contactați Departamentul de vânzări$$
Agent dintr-un Contact Center, purtând căștile Jabra Engage 50 II.
Beneficiați de conversații la o calitate sporită cu Nectar
Căștile Jabra Engage 50 II
Aflați mai multe despre implementarea Jabra și Nectar
Două persoane într-o ședință
Pentru mai multe informații, contactați departamentul de vânzări

Nectar DXP monitorizează platformele de Comunicații Unificate (UC) și Contact Center (CC), atât instalate local, cât și în cloud. Oferă informații folositoare cu privire la factorii care afectează experiența utilizatorilor, inclusiv calitatea apelurilor, starea terminalelor și performanța rețelei. Cele mai noi căști Jabra Engage oferă măsurători unice ale apelurilor și mediului, inclusiv zgomotul ambiental, poziția brațului mobil, calitatea conversațiilor și multe altele.

Așadar, are sens ca noua integrare Jabra pentru Nectar să unească aceste două companii puternice, sporind valoarea Nectar, de la simpla monitorizare a dispozitivelor, la includerea funcției de analiză a apelurilor, care oferă informații folositoare, îmbunătățind experiențele tuturor.

Nectar și Jabra fac o echipă excelentă, îmbunătățind vizibilitatea experienței de conversație, permițând rezolvarea problemelor pe măsură ce apar. Departamentul de asistență IT și supervizorii din Contact Center pot fi anunțați imediat de anumite probleme, cum ar fi zgomotul ambiental puternic, diafonia și silențiozitatea în exces, precum și problemele cu rețeaua și căștile agenților (de exemplu, un microfon poziționat greșit, care afectează negativ calitatea apelurilor), atât pentru persoanele care lucrează la birou, cât și pentru cei care lucrează de acasă. Această integrare puternică oferă informații extrem de folositoare cu privire la conversații. Aceste informații sunt trimise direct către tablourile de bord pentru monitorizare ale Nectar, pentru a simplifica și grăbi remedierea problemelor.

Căștile Jabra pentru o implicare sporită

Indiferent de dimensiunea și configurația Contact Centerului dvs., căștile Engage oferă o calitate a sunetului din următoarea generație, date și analize suplimentare. Acestea vă ajută să obțineți tot ceea ce este mai bun din partea agenților dvs., indiferent de unde lucrează aceștia.

Contactați Departamentul de vânzări

Obțineți cea mai bună soluție pentru organizația dvs. și pentru cazul de utilizare specific. Experții noștri vă pot oferi consultanță cu privire la produse, compatibilitate și implementări UC.

Solicită o perioadă de probă gratuită

Oferim perioade de probă gratuite pentru companiile cu peste 500 de angajați, care își înlocuiesc dispozitivele actuale sau au un proiect nou. Se aplică Termenii și condițiile.

Aveți nevoie de asistență tehnică?

Pentru asistență pentru produse și întrebări legate de garanție, vizitați paginile noastre de asistență, unde puteți găsi manuale de utilizare, întrebări frecvente, videoclipuri, informații de contact și multe altele.

Obțineți ajutor acum

Experții noștri în vânzări sunt pregătiți să vă ajute

Scurtă descriere

Obligatoriu

Solicită o perioadă de probă gratuită

Oferim perioade de probă gratuite pentru companiile cu peste 500 de angajați, care își înlocuiesc dispozitivele actuale sau au un proiect nou. Se aplică Termenii și condițiile.

Asistență imediată pentru vânzări

Chat live | 1-800-826-4656 | 8:00 AM - 5:00 PM (EST)

Aveți nevoie de asistență tehnică?

Pentru asistență pentru produse și întrebări legate de garanție, vizitați paginile noastre de asistență, unde puteți găsi manuale de utilizare, întrebări frecvente, videoclipuri, informații de contact și multe altele.

Obțineți ajutor acum