chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Sigla Virsae

Jabra + Virsae

Sporim calitatea conversațiilor și productivitatea

Contactează Departamentul de vânzări
Agent dintr-un Contact Center, purtând căștile Jabra Engage 50 II.
Îmbunătățiți bunăstarea agenților cu Virsae
Căștile Jabra Engage 50 II
Aflați mai multe despre implementarea Jabra și Virsae
Două persoane într-o ședință
Pentru mai multe informații, contactați departamentul de vânzări

Platforma de analiză XCaaS a Virsae oferă informații despre dispozitivele și comportamentele care au impact asupra experienței clienților și a bunăstării agenților. Jabra pentru Virsae încorporează măsurători despre căști, pentru a oferi o imagine completă a bunăstării agenților atunci când aceștia preiau apeluri o zi întreagă, precum și informații despre conectivitate și mediu, atât din Contact Center, cât și de acasă. Supervizorii și managerii din Contact Center află informații unice cu privire la utilizarea dispozitivelor și la factorii tehnici și de mediu care ar putea afecta nivelul de stres, anxietatea și evaluările clienților în urma experienței cu agenții. Toate aceste informații sunt prezentate și pot fi vizualizate dintr-o singură privire pe tablourile de bord intuitive.

Jabra pentru Virsae ajută companiile să-și sprijine în mod proactiv angajații care lucrează de la distanță, pentru a păstra practici sănătoase la locul de muncă. Această integrare utilizează și învățarea automată pentru a notifica managerii atunci când un agent utilizează greșit căștile sau când nivelurile de volum le depășesc pe cele recomandate. Agenții sunt nevoiți să-și petreacă majoritatea timpului în apeluri, iar această soluție le oferă instrumentele necesare pentru a rămâne concentrați și evita stresul, șocul acustic și potențiala pierdere a auzului.

Căștile Jabra pentru o implicare sporită

Indiferent de dimensiunea și configurația Contact Centerului dvs., căștile Engage oferă o calitate a sunetului din următoarea generație, date și analize suplimentare. Acestea vă ajută să obțineți tot ceea ce este mai bun din partea agenților dvs., indiferent de unde lucrează aceștia.

Contactați Departamentul de vânzări

Obțineți cea mai bună soluție pentru organizația dvs. și pentru cazul de utilizare specific. Experții noștri vă pot oferi consultanță cu privire la produse, compatibilitate și implementări UC.

Solicită o perioadă de probă gratuită

Oferim perioade de probă gratuite pentru companiile cu peste 500 de angajați, care își înlocuiesc dispozitivele actuale sau au un proiect nou. Se aplică Termenii și condițiile.

Aveți nevoie de asistență tehnică?

Pentru asistență pentru produse și întrebări legate de garanție, vizitați paginile noastre de asistență, unde puteți găsi manuale de utilizare, întrebări frecvente, videoclipuri, informații de contact și multe altele.

Obțineți ajutor acum

Experții noștri în vânzări sunt pregătiți să vă ajute

Scurtă descriere

Obligatoriu

Solicită o perioadă de probă gratuită

Oferim perioade de probă gratuite pentru companiile cu peste 500 de angajați, care își înlocuiesc dispozitivele actuale sau au un proiect nou. Se aplică Termenii și condițiile.

Asistență imediată pentru vânzări

Chat live | 1-800-826-4656 | 8:00 AM - 5:00 PM (EST)

Aveți nevoie de asistență tehnică?

Pentru asistență pentru produse și întrebări legate de garanție, vizitați paginile noastre de asistență, unde puteți găsi manuale de utilizare, întrebări frecvente, videoclipuri, informații de contact și multe altele.

Obțineți ajutor acum