chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra Call Control cu NICE CXone

Proiectat pentru a da un plus de valoare soluției dvs. NICE CXone, acest software Jabra gratuit, accesibil din browser, vă oferă o capacitate unică de control al apelurilor, pentru îmbunătăţirea productivității angajaților din Contact Center.

Acest software permite agenților să controleze apelurile în curs, direct de la comenzile căștilor (sau din modulul de control).

  • Ușor de instalat. Ideal pentru un Contact Center bazat pe cloud, cu software-ul Jabra activat la nivel central
  • Integrare perfectă cu platforma NICE CXone
  • Îmbunătățește eficiența agenților și sporește satisfacția clienților

Funcționalitățile de control al apelurilor oferă o gestionare intuitivă a acestora cu ajutorul căștilor profesionale Jabra, cum ar fi:

  • preluarea, respingerea sau terminarea apelului;
  • mărirea/micșorarea volumului și dezactivarea sunetului în timpul unui apel;
  • trecerea apelului în așteptare și reluarea acestuia.
*Comenzile disponibile pentru apeluri variază în funcție de modelul căștilor Jabra și al modulul de control alese.

Adăugarea funcționalităților de control al apelurilor este ușoară:

Familiarizați-vă cu Ghidul de instalare, apoi configurați integrarea din centrul de administrare NICE CXone.

Ușor pentru administratorii de IT

Nu este necesară instalarea de software pentru utilizatorul final. Integrarea este activată din cloud de către administratorul de IT.

Ușor pentru agenții din Contact Center

Gestionați conversațiile cu ușurință prin controlul apelurilor, folosind o singură atingere, direct din comenzile căștilor sau din modulul de control al acestora, pentru productivitate sporită și experiențe mai bune pentru clienți.

Optimizați Timpul mediu de gestionare a apelurilor (AHT), trecând rapid și simultan prin apeluri, fluxuri de lucru și aplicații pentru servicii clienți.

Gestionați mai multe apeluri simultan și comutați între client și supervizor (apel în desfășurare/apel în așteptare), atunci când este nevoie de asistență.

Contactați Departamentul de vânzări

Obțineți cea mai bună soluție pentru organizația dvs. și pentru cazul de utilizare specific. Experții noștri vă pot oferi consultanță cu privire la produse, compatibilitate și implementări UC.

Solicită o perioadă de probă gratuită

Oferim perioade de probă gratuite pentru companiile cu peste 500 de angajați, care își înlocuiesc dispozitivele actuale sau au un proiect nou. Se aplică Termenii și condițiile.

Aveți nevoie de asistență tehnică?

Pentru asistență pentru produse și întrebări legate de garanție, vizitați paginile noastre de asistență, unde puteți găsi manuale de utilizare, întrebări frecvente, videoclipuri, informații de contact și multe altele.

Obțineți ajutor acum

Experții noștri în vânzări sunt pregătiți să vă ajute

Scurtă descriere

Obligatoriu

Solicită o perioadă de probă gratuită

Oferim perioade de probă gratuite pentru companiile cu peste 500 de angajați, care își înlocuiesc dispozitivele actuale sau au un proiect nou. Se aplică Termenii și condițiile.

Asistență imediată pentru vânzări

Chat live | 1-800-826-4656 | 8:00 AM - 5:00 PM (EST)

Aveți nevoie de asistență tehnică?

Pentru asistență pentru produse și întrebări legate de garanție, vizitați paginile noastre de asistență, unde puteți găsi manuale de utilizare, întrebări frecvente, videoclipuri, informații de contact și multe altele.

Obțineți ajutor acum