chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Sigla Operata

Jabra + Operata

Sporim calitatea conversațiilor și productivitatea

$$not found: CTA_Contactați Departamentul de vânzări$$
Agent dintr-un Contact Center, purtând căștile Jabra Engage 50 II.
Îmbunătățiți performanța Contact Centerului cu Operata
Căștile Jabra Engage 50 II
Aflați mai multe despre implementarea Jabra și Operata
Două persoane într-o ședință
Pentru mai multe informații, contactați departamentul de vânzări

Operata monitorizează în mod continuu performanța Contact Centerelor, pentru a oferi cea mai bună experiență posibilă, atât pentru agenți, cât și pentru clienții dvs. Jabra pentru Operata încorporează măsurători despre căști, pentru a oferi o imagine completă a mediului din Contact Center și a agenților, evidențiind valoarea adusă de căștile dvs. Jabra în fiecare apel. Această integrare inteligentă permite obținerea multor date despre căști și oferă analiza live a performanței unui apel, notificând agenții cu privire la poziționarea incorectă a căștilor, zgomotul de fond excesiv, diafonie și multe altele.

Jabra pentru Operata economisește timpul prețios al agenților, oferind feedback live asupra conectivității, configurației ideale și nivelurilor de zgomot de fond, permițând rezolvarea problemelor atât în timp real, cât și după apel. Indiferent dacă agenții lucrează de acasă sau din Contact Center, această vizibilitate îmbunătățită generează o satisfacție mai mare la locul de muncă și autodezvoltare pentru fiecare agent. Tablourile de bord performante permit gestionarea cu ușurință a dispozitivelor, sporesc nivelul de adoptare a tehnologiei și scad timpul de rezolvare a problemelor.

Căștile Jabra pentru o implicare sporită

Indiferent de dimensiunea și configurația Contact Centerului dvs., căștile Engage oferă o calitate a sunetului din următoarea generație, date și analize suplimentare. Acestea vă ajută să obțineți tot ceea ce este mai bun din partea agenților dvs., indiferent de unde lucrează aceștia.

Contactați Departamentul de vânzări

Obțineți cea mai bună soluție pentru organizația dvs. și pentru cazul de utilizare specific. Experții noștri vă pot oferi consultanță cu privire la produse, compatibilitate și implementări UC.

Solicită o perioadă de probă gratuită

Oferim perioade de probă gratuite pentru companiile cu peste 500 de angajați, care își înlocuiesc dispozitivele actuale sau au un proiect nou. Se aplică Termenii și condițiile.

Aveți nevoie de asistență tehnică?

Pentru asistență pentru produse și întrebări legate de garanție, vizitați paginile noastre de asistență, unde puteți găsi manuale de utilizare, întrebări frecvente, videoclipuri, informații de contact și multe altele.

Obțineți ajutor acum

Experții noștri în vânzări sunt pregătiți să vă ajute

Scurtă descriere

Obligatoriu

Solicită o perioadă de probă gratuită

Oferim perioade de probă gratuite pentru companiile cu peste 500 de angajați, care își înlocuiesc dispozitivele actuale sau au un proiect nou. Se aplică Termenii și condițiile.

Asistență imediată pentru vânzări

Chat live | 1-800-826-4656 | 8:00 AM - 5:00 PM (EST)

Aveți nevoie de asistență tehnică?

Pentru asistență pentru produse și întrebări legate de garanție, vizitați paginile noastre de asistență, unde puteți găsi manuale de utilizare, întrebări frecvente, videoclipuri, informații de contact și multe altele.

Obțineți ajutor acum