chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Integrarea Jabra pentru Operata

Această aplicație este proiectată pentru a duce performanța și experiența agenților din Contact Center la nivelul următor. Software-ul monitorizează fiecare secundă a fiecărui apel, oferind agenților îndrumări în timpul apelurilor și îmbunătățind satisfacția clienților.

  • Utilizabil imediat cu soluția dvs. Operata
  • Vizibilitate completă a datelor despre apelurile efectuate cu ajutorul căștilor Jabra
  • Îmbunătățește performanța Contact Centerului
  • Îmbunătățește experiența agenților și a clienților

Experiențe de nivel superior pentru agenți

Indiferent dacă agenții lucrează de acasă sau din Contact Center, aceștia vor primi notificări în timp real despre cum pot îmbunătăți conversația, în cursul acesteia. Comenzile căștilor Jabra interacționează direct cu interfața Contact Centerului, iar agenții sunt notificați dacă utilizează incorect căștile, dacă au o conexiune slabă, dacă este zgomot de fond sau diafonie în exces și multe altele. De asemenea, nivelurile de sunet sunt egalizate, asigurând un volum constant pentru sunetul intrat și ieșit, creând cea mai bună experiență pentru clienți și agenți.

Call Control pentru Amazon Connect

Obțineți software-ul

Accesați Ghidul de instalare

Ușor de instalat

Integrarea este inclusă ca parte a soluției dvs. de monitorizare și service Operata. Utilizabilă imediat, această integrare este activată pentru toate Contact Centerele Amazon Connect, fără să fie nevoie de dezvoltare suplimentară. Este necesar să utilizați căștile Jabra Engage.

Contactați Departamentul de vânzări

Obțineți cea mai bună soluție pentru organizația dvs. și pentru cazul de utilizare specific. Experții noștri vă pot oferi consultanță cu privire la produse, compatibilitate și implementări UC.

Solicită o perioadă de probă gratuită

Oferim perioade de probă gratuite pentru companiile cu peste 500 de angajați, care își înlocuiesc dispozitivele actuale sau au un proiect nou. Se aplică Termenii și condițiile.

Aveți nevoie de asistență tehnică?

Pentru asistență pentru produse și întrebări legate de garanție, vizitați paginile noastre de asistență, unde puteți găsi manuale de utilizare, întrebări frecvente, videoclipuri, informații de contact și multe altele.

Obțineți ajutor acum

Experții noștri în vânzări sunt pregătiți să vă ajute

Scurtă descriere

Obligatoriu

Solicită o perioadă de probă gratuită

Oferim perioade de probă gratuite pentru companiile cu peste 500 de angajați, care își înlocuiesc dispozitivele actuale sau au un proiect nou. Se aplică Termenii și condițiile.

Asistență imediată pentru vânzări

Chat live | 1-800-826-4656 | 8:00 AM - 5:00 PM (EST)

Aveți nevoie de asistență tehnică?

Pentru asistență pentru produse și întrebări legate de garanție, vizitați paginile noastre de asistență, unde puteți găsi manuale de utilizare, întrebări frecvente, videoclipuri, informații de contact și multe altele.

Obțineți ajutor acum