chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Aplicația Jabra for Salesforce

Această aplicație este concepută pentru clienții care utilizează Salesforce. Acest software gratuit de la Jabra oferă agenților îndrumări valoroase în timpul apelurilor, pentru a îmbunătăți satisfacția clienților. Aplicația Jabra for Salesforce permite, de asemenea, controlul integrat al apelurilor cu Amazon Connect pentru utilizatorii de Salesforce.

  • Informațiile în timp real provenite de la căștile Jabra oferă agenților îndrumări pentru conversații și informații privind performanțele
  • Control integrat al apelurilor cu Amazon Connect
  • Ușor de instalat fără codificare

Coaching pentru conversații și controlul apelurilor

Aplicația Jabra for Salesforce exploatează datele despre apeluri în timp real de la căștile Jabra pentru a oferi notificări instantanee pentru:

  • Reasigurarea agentului că zgomotul de fond nu afectează apelul
  • Urmărirea fluxului conversației
  • Asistarea agentului pentru a evita întreruperile frecvente

Aceste notificări le permit agenților să facă ajustări imediate pentru a optimiza apelurile cu clienții. Datele oferă, de asemenea, informații valoroase despre mediile de lucru ale agenților și despre nevoile de formare pentru a îmbunătăți în timp performanțele conversațiilor.

Control integrat al apelurilor cu Amazon Connect

Aplicația Jabra for Salesforce permite, de asemenea, controlul integrat al apelurilor cu Amazon Connect pentru utilizatorii Salesforce pentru o productivitate îmbunătățită a agenților. Gestionarea intuitivă a apelurilor pe orice căști profesionale Jabra include:

  • Preluarea, respingerea sau terminarea apelului;
  • Mărirea/micșorarea volumului și dezactivarea sunetului în timpul unui apel;
  • Trecerea apelului în așteptare și reluarea acestuia.

*Comenzile pentru apeluri disponibile variază în funcție de modelul căștilor Jabra alese.

Jabra Engage

Obțineți aplicația

Accesați Ghidul de instalare

Configurarea Jabra for Salesforce:

Instalați pachetul gestionat Jabra for Salesforce prin intermediul Salesforce AppExchange. Salesforce trebuie să fie utilizat cu aplicația Amazon Connect CTI Adapter AppExchange.


Contactează Departamentul de vânzări

>

Ușor pentru agenții din Contact Center

Notificările aplicației Jabra for Salesforce apar sub formă de ferestre pop-up în Salesforce pentru agent, indiferent de locul în care acesta lucrează.

Contactați Departamentul de vânzări

Obțineți cea mai bună soluție pentru organizația dvs. și pentru cazul de utilizare specific. Experții noștri vă pot oferi consultanță cu privire la produse, compatibilitate și implementări UC.

Solicită o perioadă de probă gratuită

Oferim perioade de probă gratuite pentru companiile cu peste 500 de angajați, care își înlocuiesc dispozitivele actuale sau au un proiect nou. Se aplică Termenii și condițiile.

Aveți nevoie de asistență tehnică?

Pentru asistență pentru produse și întrebări legate de garanție, vizitați paginile noastre de asistență, unde puteți găsi manuale de utilizare, întrebări frecvente, videoclipuri, informații de contact și multe altele.

Obțineți ajutor acum

Experții noștri în vânzări sunt pregătiți să vă ajute

Scurtă descriere

Obligatoriu

Solicită o perioadă de probă gratuită

Oferim perioade de probă gratuite pentru companiile cu peste 500 de angajați, care își înlocuiesc dispozitivele actuale sau au un proiect nou. Se aplică Termenii și condițiile.

Asistență imediată pentru vânzări

Chat live | 1-800-826-4656 | 8:00 AM - 5:00 PM (EST)

Aveți nevoie de asistență tehnică?

Pentru asistență pentru produse și întrebări legate de garanție, vizitați paginile noastre de asistență, unde puteți găsi manuale de utilizare, întrebări frecvente, videoclipuri, informații de contact și multe altele.

Obțineți ajutor acum