chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra Care

Planuri de asistență care vă permit să lucrați oricând și de oriunde

Dezvoltat pentru a ajuta la gestionarea nevoilor individuale pentru echipele hibride

Asistență 24 de ore Suntem disponibili oricând
Înlocuire mai rapidă a dispozitivului Țineți lucrurile în mișcare
Acoperire completă Acoperă toate produsele dumneavoastră enterprise Jabra
Sprijiniți implicarea Asistență personalizată și adaptativă

Noi modalități de asistență:
Jabra Care Advanced și Jabra Care Ultimate

Comparați planurile:

Advanced

Ultimate

Asistență 24/5
Asistență 24/7
Asistență telefonică în 2 minute
Asistență telefonică în 60 de secunde
Răspuns scris în 4 ore sau mai puțin
Răspuns scris în 2 ore sau mai puțin
Produsul de schimb este expediat în 24 de ore
Produsul de schimb expediat în aceeași zi
10 evenimente de instruire online pe an
20 evenimente de instruire online pe an

Întotdeauna în colțul dumneavoastră

Pe măsură ce echipele se adaptează la modelul de lucru hibrid, asigurați-vă că pot lucra oricând și oriunde

Protecție garantată

Asistența profesională 24/5 (Advanced) sau 24/7 (Ultimate) stimulează productivitatea prin furnizarea de asistență mai rapidă și de calitate superioară în afara orelor de program standard pentru toate soluțiile audio și video enterprise Jabra

Țineți lucrurile în mișcare

Jabra Care oferă înlocuirea rapidă și fără probleme a dispozitivelor, menținându-vă afacerea în funcțiune. Clienții Jabra Care Ultimate beneficiază și de transport rapid

Acoperire completă

Planurile de asistență Jabra Care Advanced și Jabra Care Ultimate oferă o acoperire completă pentru întreaga gamă de soluții audio și video enterprise Jabra

Personalizată și adaptativă

Generați satisfacție prin intermediul unei platforme online personalizată Jabra Care și a unor evenimente de instruire specializate. Cu Jabra Care Ultimate, utilizatorii finali sunt asistați în continuare de o echipă de asistență dedicată și apeluri video la cerere

Munca s-a schimbat...

dar cererea pentru asistență IT nu.

87%
87% dintre angajați lucrează în echipe distribuite*
80%
80% dintre toate ședințele sunt fie complet virtuale, fie hibride**
73%
73% dintre angajați utilizează acum o formă de muncă de la distanță***

*Source: FuzeResearch

** Source: Hybrid Ways of Working 2022 Jabra Global Report

*** Source: 6 International Workplace wGroup (IWG): “Flexible working attitudes”

Un serviciu personalizat
realizat pentru dumneavoastră

Asistență video

O persoană reală atunci când aveți nevoie de ea

Trebuie să partajați ecranul sau să ne arătați fizic produsul în fața camerei? Clienții care beneficiază de planul de asistență Ultimate pot folosi apelurile video pentru a rezolva problemele față în față.

Evenimente de instruire

Ne ocupăm noi de aici

Instruirea noastră acoperă tot ceea ce ați dorit vreodată să știți despre produsele enterprise Jabra. Îmbunătățiți adoptarea de către utilizatori la birou sau atunci când lucrează de la distanță prin evenimente de instruire online adaptate nevoilor echipelor dumneavoastră.

Raportare

Protecție garantată

Beneficiați de o transparență sporită și o perspectivă personalizată asupra tichetelor de service prin intermediul rapoartelor și al întâlnirilor de implicare cu Jabra. Acestea ne permit, de asemenea, să îmbunătățim și să optimizăm experiența dumneavoastră cu Jabra Care pentru a vă oferi cele mai bune rezultate de business.

Planuri de asistență

Avem planul perfect pentru dumneavoastră

Standard

Disponibil PENTRU TOȚI CLIENȚII

Advanced

Ultimate

Acces asistență

Standard

Advanced

Ultimate

Portal de asistență dedicat

Ore de funcționare

Program standard de birou 24/5 24/7

Timp de răspuns telefon

În termen de 5 minute În termen de 2 minute În maximum 1 minut

Primul răspuns scris

În termen de 1 zi lucrătoare În termen de 4 ore lucrătoare În termen de 2 ore lucrătoare

Echipă de asistență dedicată

Asistență prin apel video

Înlocuirea dispozitivului

Expediere produs de schimb‑

Expediere standard în 48 de ore LiExpediere vrare standard în 24 de ore LExpediere vrare expres în aceeași zi

RMA

Înlocuire la primire Accelerat Accelerat
Sprijiniți implicarea

Asistență management software Jabra

Raport de implicare și perspective

Trimestrial Trimestrial

Întâlnire implicare și perspective

Trimestrial Trimestrial

Evenimente de instruire online

De 10 ori pe an De 20 ori pe an

Se aplică termeni și condiții, iar Jabra Care nu este disponibilă în toate țările.

Aflați mai multe despre serviciile noastre

Echipa noastră de consultanți în servicii este pregătită să vă ghideze către cea mai bună soluție, adaptată nevoilor organizației dumneavoastră.

Completați acest formular și vă vom contacta în cel mai scurt timp.

Aveți nevoie de asistență tehnică?

Pentru asistență legată de produse și întrebări despre garanție, vizitați paginile noastre de asistență, unde puteți găsi manuale pentru utilizator, întrebări frecvente, videoclipuri, informații de contact și multe altele.

Obțineți ajutor acum

Experții noștri în vânzări sunt pregătiți să vă ajute

Scurtă descriere

Obligatoriu

Aveți nevoie de asistență tehnică?

Pentru asistență legată de produse și întrebări despre garanție, vizitați paginile noastre de asistență, unde puteți găsi manuale pentru utilizator, întrebări frecvente, videoclipuri, informații de contact și multe altele.

Obțineți ajutor acum