chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
NOU

Engage AI

Analyze. Empathize. Optimize.

Why tone?

Your tone is one of the best customer service tools you have in your toolbox – customers won’t remember the exact words you used, but they’ll remember that you sounded friendly and engaged, and that you empathized with their situation and did everything you could to help. How do they get that impression? Your tone.

Research shows that tone is the most effective predictor of emotion, such as sentiment, engagement levels, and wellbeing. It’s far more impactful than what’s actually being said, and perhaps even more surprisingly, more informative than body language (read more here).

With a friendly and consistent tone, you’ll have happier customers. (read more here) People who train their vocal delivery over time will enjoy more effective communications.”

The best thing about tone is that it knows no borders. An angry person still sounds angry in Mandarin, Spanish, and Danish. Engage AI is designed and tested to work effectively for many types of speakers, providing more reliable analytics and fairer results. Deployment is simplified for contact centers, especially those that handle multiple languages.

And finally, tone has simplified privacy considerations compared to speech-to-text. Tone is analyzed on the PC of the agents, meaning that no sensitive audio or text data will be streamed to the cloud.

Would you like to learn more about the power of tone? Get in touch. We’d love to hear from you.

Contactați Departamentul de vânzări

Obțineți cea mai bună soluție pentru organizația dvs. și pentru scenariul de utilizare specific. Experții noștri vă pot oferi consultanță cu privire la produse, compatibilitate și implementări UC.

Solicitați o perioadă de testare gratuită

Oferim perioade de testare gratuită pentru companiile cu peste 500 de angajați, care își înlocuiesc dispozitivele actuale sau au un proiect nou. Se aplică Termenii și condițiile.

Asistență imediată pentru vânzări

Chat live | 1-800-826-4656 | 8:00 AM - 5:00 PM (EST)

Aveți nevoie de asistență tehnică?

Pentru asistență legată de produse și întrebări despre garanție, vizitați paginile noastre de asistență, unde puteți găsi manuale pentru utilizator, întrebări frecvente, videoclipuri, informații de contact și multe altele.

Obțineți ajutor acum

Experții noștri în vânzări sunt pregătiți să vă ajute

Scurtă descriere

Obligatoriu

Solicitați o perioadă de testare gratuită

Oferim perioade de testare gratuită pentru companiile cu peste 500 de angajați, care își înlocuiesc dispozitivele actuale sau au un proiect nou. Se aplică Termenii și condițiile.

Asistență imediată pentru vânzări

Chat live | 1-800-826-4656 | 8:00 AM - 5:00 PM (EST)

Aveți nevoie de asistență tehnică?

Pentru asistență legată de produse și întrebări despre garanție, vizitați paginile noastre de asistență, unde puteți găsi manuale pentru utilizator, întrebări frecvente, videoclipuri, informații de contact și multe altele.

Obțineți ajutor acum