chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Copiere link Copiat

Retururi și Anulări

Găsiți informații despre politica de rambursare, garanție, anularea comenzilor.

Care este politica dvs. de rambursare?

Magazinul Jabra oferă o garanție de 30 de zile pentru returnarea banilor, care începe de la data expedierii produsului. Pentru a utiliza această garanție, contactați departamentul de asistență Jabra în această perioadă de 30 de zile și furnizați-ne numărul comenzii dumneavoastră.

Vi se va pune la dispoziție un plic preplătit pentru returnare.

Dacă ați cumpărat de pe unul dintre marketplace-urile online ale Jabra (eBay, Amazon etc.), va trebui să inițiați cererea de rambursare din contul dvs. de pe portalul magazinului respectiv.

Dacă ați cumpărat de la unul dintre retailerii sau partenerii noștri autorizați, va trebui să contactați punctul de achiziție pentru rambursare.

Notă: În cazul în care se solicită o rambursare, plata va fi returnată către metoda de plată utilizată inițial.

Pot modifica comanda mea?

Din păcate, nu putem face modificări la comenzile existente. Odată plasată o comandă, putem încerca să o anulăm, dacă încă nu a început procesul de livrare.

Puteți solicita anularea comenzii dvs. în aceeași zi în care a fost plasată, apelând departamentul de asistență Jabra la 800-327-2230. Cu toate acestea, nu putem garanta că va fi anulată cu succes comanda dumneavoastră, deoarece comenzile sunt trimise rapid la depozit după ce sunt plasate.

După o perioadă scurtă de timp, sistemul nostru nu le mai poate prelua sau modifica. Dacă comanda dvs. nu poate fi anulată, veți primi o notificare prin e-mail când comanda este expediată din Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) cu subiectul: Comanda dumneavoastră a fost expediată! - număr comandă GE10021212785XX. Puteți căuta comanda și aici pentru a vedea care este starea expedierii comenzii.

Puteți contacta departamentul de asistență Jabra pentru a iniția procedura de restituire, dacă anularea nu are succes.

Cum pot solicita o rambursare?

Pentru a solicita o rambursare pentru produsul (produsele) achiziționat(e) online, contactați departamentul de asistență Jabra. Nu uitați să includeți numărul de comandă atunci când ne contactați.

Notă: În cazul în care se solicită o rambursare, plata va fi returnată către metoda de plată utilizată inițial

Câtă garanție oferiți pentru produsele dumneavoastră?

Toate produsele achiziționate noi au o garanție limitată de cel puțin 1 an. Accesoriile sunt excluse de la garanție.

Produsele recondiționate au o garanție de 180 de zile și sunt excluse de la orice garanție extinsă.

Faceți clic aici pentru a vizualiza informațiile despre garanție și service Jabra.

Cum pot anula comanda mea?

Puteți solicita anularea comenzii dvs. în aceeași zi în care a fost plasată, apelând departamentul de asistență Jabra la 800-327-2230. Cu toate acestea, nu putem garanta că va fi anulată cu succes comanda dumneavoastră, deoarece comenzile sunt trimise rapid la depozit după ce sunt plasate.

După o perioadă scurtă de timp, sistemul nostru nu le mai poate prelua sau modifica. Dacă comanda dvs. nu poate fi anulată, veți primi o notificare prin e-mail când comanda este expediată din Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) cu subiectul: Comanda dumneavoastră a fost expediată! - număr comandă GE10021212785XX. Puteți căuta comanda și aici pentru a vedea care este starea expedierii.

Puteți contacta departamentul de asistență Jabra pentru a iniția procedura de restituire dacă anularea nu are succes.

Pot returna un produs inscripționat, pentru o rambursare?

Produsele Jabra cu inscripționare personalizată nu pot fi returnate sau rambursate.

Pot anula comanda pentru un produs inscripționat?

Dreptul de a anula nu se aplică dacă produsele personalizate sunt fabricate special pentru comanda dvs.

Când va apărea suma rambursată meu pe cardul meu de credit?

Suma rambursată va apărea pe cardul dvs. în 5-7 zile lucrătoare după primirea și procesarea produsului returnat.