chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Copiere link Copiat

Informații privind expedierea

Găsiți aici informații despre pragurile de expediere, numerele de urmărire și comenzile restante.

Când va fi expediată comanda mea?

Toate comenzile au nevoie de 1 zi lucrătoare de procesare internă, înainte de a fi expediate din depozitul nostru. De exemplu, dacă ați selectat expediere în 2 zile, ar trebui să vă așteptați să primiți comanda în 3 zile lucrătoare, dacă articolul este în prezent în stoc.

În cazul în care articolul nu este în prezent în stoc, veți vedea o dată estimată de livrare, în coșul de cumpărături. De obicei, articolele care nu sunt în stoc sunt livrate în 2-3 săptămâni.

Notă: Nu oferim livrări parțiale. Comanda dvs. va fi livrată, atunci când toate articolele sunt în stoc, pregătite de procesare. 

Comanda mea a fost expediată?

Când vi se expediază comanda, veți primi un e-mail de expediere a comenzii de la Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) cu subiectul: Comanda dumneavoastră este confirmată - număr de comandă GE10021637063XX. Acest e-mail va conține un număr de urmărire pentru expediere.

Comenzi și precomenzi pentru o achiziție nouă:

Pentru comenzi și precomenzi, apasă aici pentru a vedea starea expedierii.

Comenzi restante:

Deși încercăm să menținem un inventar al tuturor produselor din depozit, ocazional un articol va fi doar rezervat. În mod normal, produsul va deveni disponibil în două până la trei săptămâni. Veți primi un e-mail de la Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) cu subiectul: Comanda dumneavoastră a fost expediată! - număr comandă GE10021212785XX imediat ce produsul este expediat.

Rețineți că, în funcție de metoda de plată utilizată pentru plasarea comenzii, este posibil să nu fiți taxat până când comanda nu a fost expediată.

Notă: Nu oferim livrări parțiale. Comanda dvs. va fi livrată, atunci când toate articolele sunt în stoc, pregătite de procesare. 

Cum pot obține numărul meu de urmărire?

Când vi se expediază comanda, veți primi un e-mail de expediere a comenzii de la Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) cu subiectul: Comanda dumneavoastră a fost expediată! - număr comandă GE10021212785XX. Acest e-mail va conține un număr de urmărire pentru expediere.

Comenzi și precomenzi pentru o achiziție nouă:

Pentru comenzi și precomenzi, apasă aici pentru a vedea numărul expedierii.

Comenzi restante:

Deși încercăm să menținem un inventar al tuturor produselor din depozit, ocazional un articol poate fi doar rezervat. În mod normal, produsul va deveni disponibil în două până la trei săptămâni. Veți primi un e-mail de la Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) cu subiectul: Comanda dumneavoastră a fost expediată! - număr comandă GE10021212785XX imediat ce produsul este expediat. Acest e-mail va conține un număr de urmărire pentru expediere. Rețineți că, în funcție de metoda de plată utilizată pentru plasarea comenzii, este posibil să nu fiți taxat până când comanda nu a fost expediată. Notă: Nu oferim livrări parțiale. Comanda dvs. va fi livrată când toate articolele sunt în stoc, pregătite de procesare. 

Livrați în țara mea?

În acest moment, livrăm în Statele Unite (inclusiv AK, HI, PR).

Nu putem expedia către căsuțe poștale,  APO/FPO și teritoriile SUA, inclusiv Puerto Rico.

Când va fi expediată comanda mea restantă?

Deși încercăm să menținem un inventar al tuturor produselor din depozit, ocazional un articol poate fi doar rezervat. În mod normal, produsul va deveni disponibil în două până la trei săptămâni. Veți primi un e-mail de la Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) cu subiectul: Comanda dumneavoastră a fost expediată! - număr comandă GE10021212785XX imediat ce produsul este expediat. Rețineți că, în funcție de metoda de plată utilizată pentru plasarea comenzii, este posibil să nu fiți taxat până când comanda nu a fost expediată. Notă: Nu oferim livrări parțiale. Comanda dvs. va fi livrată, atunci când toate articolele sunt în stoc, pregătite de procesare. 

Pot să-mi schimb adresa de livrare?

Pentru a solicita o modificare a adresei de expediere, puteți contacta departamentul de asistență Jabra.. Cu toate acestea, nu este întotdeauna posibil să vă schimbați adresa de livrare, după ce ați trimis comanda, deoarece comenzile sunt trimise rapid la depozit imediat după ce sunt primite. După o perioadă scurtă de timp, sistemul nostru nu le mai poate prelua sau modifica. În cazul în care comanda dvs. nu este livrată cu succes, aceasta va fi returnată la depozit și va fi creditată în contul dvs.

Care este politica dvs. de expediere?

  • Timpii de livrare sunt estimați în zile lucrătoare, după procesarea cu succes a comenzii dumneavoastră.
  • Standard = 3-5 zile lucrătoare, 5-8 zile lucrătoare (Alaska și California) - gratuit pentru comenzi de peste 249 RON
  • Premium = 2 zile lucrătoare - 9,99 RON
  • Expres = 1 zi lucrătoare - gratuit pentru comenzi de peste 14,99 RON
  • Livrare în aceeași zi, pentru comenzi confirmate înainte de 1 pm
  • Livrările în weekend nu sunt disponibile. Livrăm de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor
  • Livrarea terestră nu este disponibilă pentru toate locațiile
  • Nu putem expedia către căsuțe poștale,  APO/FPO și teritoriile SUA, inclusiv Puerto Rico.
  • Opțiunile de expediere vor fi afișate înainte de a finaliza plata, pe baza celor mai rapide și mai rentabile opțiuni pentru dvs. Acest lucru înseamnă că nu toate opțiunile vor fi vizibile în același timp la finalizarea comenzii.
  • Pragurile de expediere pot fi modificate în timpul perioadelor promoționale

Pot modifica informațiile cu privire la facturare și expediere, după ce a fost expediată comanda mea?

După ce o comandă a fost plasată, nu se pot modifica informațiile cu privire la facturare sau expediere. Înainte de a trimite comanda, verificați cu atenție dacă ați introdus corect toate informațiile – inclusiv cele cu privire la facturare și expediere, datele de contact, codul TVA și numele companiei (dacă este cazul). De asemenea, nu putem modifica facturile în numele clienților noștri. Dacă orice informație este incorectă, comanda trebuie anulată și este necesar să plasați una nouă. În cazul în care comanda a fost procesată deja, puteți solicita o rambursare contactând Asistența magazinului Jabra.